Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Liczba dnia: 51 proc. klientów jest niezadowolonych z usług świadczonych przez banki detaliczne

25 kwietnia 2013 | Ekonomia

Tak wynika z dorocznego opracowania 2013 World Retail Banking Report Capgemini na podstawie ankiet od ponad 18 tys. klientów w 35 krajach. 41 proc. z nich nie było pewne, czy zostanie w  tym samym banku przez następne pół roku, a 10 proc. zapowiedziało przejście do konkurencji. Wyniki ankiety są podobne do tej z 2012 r., gdy niecała połowa respondentów była skłonna zmienić  bank: świadczą o pogorszeniu się opinii konsumentów o tych instytucjach. Najbardziej zadowoleni z obsługi byli Kanadyjczycy (61 proc.) i Amerykanie (57), najmniej Japończycy (22) i mieszkańcy Hongkongu (15).

Brak okładki

Wydanie: 9521

Spis treści

Zielona gospodarka

Zamów abonament