Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Z nowym logo po klienta

25 kwietnia 2013 | Ekonomia | Zuzanna Reda-Jakima
Ze względów historycznych Polska przeskoczyła fazę np. czeków. Dzięki temu znacznie szybciej niż na Zachodzie zaczęła się u nas rozwijać bankowość internetowa. Jeszcze 12 lat temu nie korzystał z niej nikt, w tej chwili aktywnie używa jej ponad 11 mln osób.
źródło: Rzeczpospolita
Ze względów historycznych Polska przeskoczyła fazę np. czeków. Dzięki temu znacznie szybciej niż na Zachodzie zaczęła się u nas rozwijać bankowość internetowa. Jeszcze 12 lat temu nie korzystał z niej nikt, w tej chwili aktywnie używa jej ponad 11 mln osób.

mBank rusza z nowym serwisem transakcyjnym, a w czerwcu pokaże nowy znak graficzny. Zmiany mają pomóc w zwiększeniu udziałów rynkowych.

- Wygląd platform bankowych z lat 90. i dostępnych obecnie zmienił się minimalnie, mimo że sam Internet w tym czasie przeszedł dramatyczną zmianę. Podstawową funkcjonalnością, na jakiej bazują banki, są tabelki, a to ogromne ograniczenie dla wyglądu stron. My proponujemy coś całkiem nowego – mówi Michał Panowicz, szef projektu nowego mBanku.

Nowy serwis ma zerwać z dotychczasowym wyglądem internetowego serwisu bankowego i postawić m.in. na szybkość wyszukiwania informacji, np. na temat historii transakcji, dostęp do eksperta online podłączonego pod kamerę internetową 7 dni w tygodniu, 24h na dobę oraz przelewy przy pomocy SMS-ów i konta na Facebooku. – Ta ostatnia opcja nie jest odkryciem, jednak proponowana w naszej wersji staje się praktycznym narzędziem: będzie można wykonać SMS-owy przelew, nawet nie znając numeru konta odbiorcy, dodatkowo nie będzie ono musiało być w naszym banku – podkreśla Michał Panowicz.

Moda na zmiany

To nowe podejście na rynku, dotychczas zmiany lub odświeżenie loga instytucje finansowe przeprowadzały z zaskoczenia, najpewniej wychodząc z założenia, że „szok" spowoduje większe zainteresowanie marką.

Taką strategię przyjęło Pekao, zmieniając logo „z żubrem" na wzorowaną na spółce matce „jedynkę" UniCreditu. Na jednym z oddziałów zmiana...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9521

Spis treści

Zielona gospodarka

Zamów abonament