Innowatorów warto kusić nie tylko gotówką
Najlepszym sposobem motywowania pracowników do kreatywności są finansowe bonusy. Ale warto też stosować inne zachęty.
Polskie firmy promują innowacyjność wśród swoich kadr, bazując głównie na motywacji pieniężnej. Nie ma w tym nic złego, ponieważ taka właśnie „zachęta" jest najbardziej oczekiwana przez pracowników. Jak wynika z badań wśród najbardziej innowacyjnych firm, przeprowadzonych przez PwC, aż 95 proc. z nich gratyfikuje innowacje wyższymi zarobkami. Najczęściej takie bonusy są przyznawane na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta