Praktyczna pomoc dla młodej marki
Warta 400 tys. zł kampania reklamowa czeka na zwycięzcę tegorocznej, trzeciej już edycji konkursu na Młodą Markę Sukcesu, który promuje dynamiczne krajowe brandy.
– Warto wspierać i promować ambitne przedsiębiorstwa, którym dalszy wzrost rozpoznawalności pomoże w rozwoju, budowaniu lojalności oraz zaufania klientów – twierdzi Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego, fundatora głównej nagrody dla Młodej Marki Sukcesu.
Firmy, które chcą zawalczyć o wartą 400 tys. zł kampanię reklamową, mają jeszcze szansę – mogą nadsyłać zgłoszenia do konkursu do 27 października (przedłużyliśmy okres nadsyłania zgłoszeń).
Maleje zakupowy patriotyzm Polaków
Wsparcie dla ambitnych polskich marek jest tym bardziej przydatne, że – jak wynika z ubiegłorocznych badań Millward Brown SMG/KRC – w ostatnich latach ostygł nieco patriotyzm zakupowy polskich konsumentów.
O ile w 2002 r. prawie sześciu na dziesięciu Polaków potwierdzało, że gdy tylko mogą, wybierają...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta