Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jeep, Alfa i Chiny mają pociągnąć Fiata

07 maja 2014 | Ekonomia
Sergio Marchionne na miejsce prezentacji nowej strategii wybrał  Auburn Hills pod Detroit
autor zdjęcia: Alessia Pierdomenico
źródło: Bloomberg
Sergio Marchionne na miejsce prezentacji nowej strategii wybrał Auburn Hills pod Detroit

Motoryzacja | Prezes Fiata Chryslera Sergio Marchionne przedstawił plany koncernu na najbliższe lata.

Danuta Walewska

Fiat Chrysler stawia na dwie marki: Jeepa i Alfę Romeo, które mają pozwolić koncernowi na dołączenie do światowej czołówki – wynika z planu, jaki w nocy z wtorku na środę miał prezentować w Auburn Hills pod Detroit szef koncernu Sergio Marchionne.

Rynek, na którym koncern ma być szczególnie aktywny, to Chiny. To one mają pomóc Fiatowi Chryslerowi sprzedać 6 mln aut w roku 2018.

Koszty nowej strategii

Koszty finansowania takiej strategii analitycy rynku oceniają na przynajmniej 13 miliardów dolarów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9831

Wydanie: 9831

Spis treści
Zamów abonament