Jeep, Alfa i Chiny mają pociągnąć Fiata
Motoryzacja | Prezes Fiata Chryslera Sergio Marchionne przedstawił plany koncernu na najbliższe lata.
Danuta Walewska
Fiat Chrysler stawia na dwie marki: Jeepa i Alfę Romeo, które mają pozwolić koncernowi na dołączenie do światowej czołówki – wynika z planu, jaki w nocy z wtorku na środę miał prezentować w Auburn Hills pod Detroit szef koncernu Sergio Marchionne.
Rynek, na którym koncern ma być szczególnie aktywny, to Chiny. To one mają pomóc Fiatowi Chryslerowi sprzedać 6 mln aut w roku 2018.
Koszty nowej strategii
Koszty finansowania takiej strategii analitycy rynku oceniają na przynajmniej 13 miliardów dolarów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta