Klient chce wirtualnej polisy
Zakłady będą musiały wkrótce przenieść wszystkie usługi do internetu.
Elżbieta Glapiak
Polacy coraz chętniej robią zakupy przez internet, słuchają muzyki i wypożyczają filmy wideo w sieci, korzystają z bankowości internetowej oraz kantorów online, kupują wycieczki. Powoli ten trend przenosi się także na rynek ubezpieczeń majątkowych.
– Niektórzy polscy ubezpieczyciele oferują możliwość zakupu ubezpieczenia samochodu przez swoją stronę WWW czy obsługę polis online, ale nie jest to jeszcze standardem jak w zagranicznych firmach – zaznacza Piotr Kondratowicz, starszy menedżer ds. usług doradczych dla branży ubezpieczeń w KPMG w Polsce. – W celu obsługi niektórych zagadnień dotyczących polisy klienci będą musieli się jednak udać do siedziby ubezpieczyciela lub zadzwonić na infolinię.
Wszystko ma być w sieci
Jak wynika z najnowszego raportu KPMG – „Przegląd portali online majątkowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta