Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient chce wirtualnej polisy

10 czerwca 2014 | Ekonomia i rynek
Ubezpieczyciele ciągle nie doceniają Roli internetu przy sprzedaży polis
źródło: Rzeczpospolita
Ubezpieczyciele ciągle nie doceniają Roli internetu przy sprzedaży polis

Zakłady będą musiały wkrótce przenieść wszystkie usługi do internetu.

Elżbieta Glapiak

Polacy coraz chętniej robią zakupy przez internet, słuchają muzyki i wypożyczają filmy wideo w sieci, korzystają z bankowości internetowej oraz kantorów online, kupują wycieczki. Powoli ten trend przenosi się także na rynek ubezpieczeń majątkowych.

– Niektórzy polscy ubezpieczyciele oferują możliwość zakupu ubezpieczenia samochodu przez swoją stronę WWW czy obsługę polis online, ale nie jest to jeszcze standardem jak w zagranicznych firmach – zaznacza Piotr Kondratowicz, starszy menedżer ds. usług doradczych dla branży ubezpieczeń w KPMG w Polsce. –  W celu obsługi niektórych zagadnień dotyczących polisy klienci będą musieli się jednak udać do siedziby ubezpieczyciela lub zadzwonić na infolinię.

Wszystko ma być w sieci

Jak wynika z najnowszego raportu KPMG – „Przegląd portali online majątkowych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9860

Wydanie: 9860

Spis treści
Zamów abonament