Chipsy idą na dietę, bakalie na topie
Moda na odchudzanie i zdrowe odżywianie zmienia polski rynek przekąsek. W 2015 r. wydamy na nie ponad 2,5 mld zł.
– Pod względem wielkości sprzedaży słonych przekąsek Polska jest w dziesiątce największych rynków przekąsek w regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryki. Dla rozwijającej się marki, jak należące do nas Pringles, jest więc bardzo atrakcyjna – mówi „Rz" Chris Hood, szef firmy Kellogg na Europę.
W podbiciu naszego rynku ma Amerykanom pomóc zakład w Kutnie, który oficjalnie zostanie otwarty 9 października 2014 r. Fabryka ma być dla nich także przyczółkiem do umocnienia pozycji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta