Nie było logo na reklamie, nie ma korzyści dla firmy
Brak logo na towarach wydawanych kontrahentom jako próbki wyklucza zaliczenie wydatków na ich zakup do kosztów.
Naczelny Sąd Administracyjny oddalił skargę kasacyjną spółki, która chciała zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki związane z zakupem i wyprodukowaniem towarów przekazanych jako próbki. W ocenie NSA firma nie wykazała, że były one znaczone jej logo. I to przesądziło o przegranej.
Spółka we wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej wskazała, że wydaje wyroby oraz zakupione towary na potrzeby reklamy oraz pojedyncze egzemplarze produktów jako próbki. Zapytała, czy wydatki związane z zakupem i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta