Nespresso rusza w Polskę
Żywność | Polubiliśmy małą czarną z ekspresu. Korzystają na tym m.in. producenci kaw w kapsułkach.
Beata Drewnowska
– Polski rynek kawy ma nadal olbrzymi potencjał rozwoju, który zamierzamy wykorzystać, otwierając kolejne butiki. W ciągu najbliższych trzech, czterech lat chcemy je prowadzić w siedmiu największych miastach w Polsce – mówi „Rz" Michał Proszewski, dyrektor generalny firmy Nespresso Polska.
Należące do szwajcarskiego koncernu Nestle Nespresso – pionier światowego rynku kaw w kapsułkach – swój pierwszy butik w Polsce przy ul. Nowy Świat w Warszawie otworzyło siedem lat temu. Na początku grudnia 2014 r. ruszy jego drugi punkt w stolicy, w galerii handlowej Arkadia.
– Dwa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta