Polacy coraz częściej kupują meble
Firma Agata Meble chce otwierać po dwa lub lub trzy salony rocznie. Teraz idzie na wschód i do mniejszych miast.
Aneta Wieczerzak-Krusińska
Wywodzący się ze Śląska właściciel 16 salonów z meblami i artykułami wyposażenia wnętrz ma ambitne plany rozwoju w naszym kraju. Chce rozbudować sieć sklepów pod marką Agata Meble.
Inwestycje w sieć
– W planach jest otwieranie w ciągu roku od dwóch do trzech salonów. To właśnie one najbardziej budują wizerunek naszej marki – twierdzi Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Katowickiego Przedsiębiorstwa Meblowego Agata.
W przyszłym roku sieć wzbogaci się o placówkę w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta