Poradnik „Rzeczpospolitej”
Od smacznej bułki po oryginalne logo, czyli w drodze do własnej burgerowni
1. Nie każde miejsce ma potencjał
W biznesie gastronomicznym kluczowa jest dobra lokalizacja. Wybierając ją, trzeba wziąć pod uwagę m.in. to, czy w danym miejscu będą pojawiać się osoby potencjalnie zainteresowane produktami, które zamierzamy oferować. Należy także sprawdzić, czy w pobliżu znajdują się lub mają powstać inne burgerownie.
2. Na kółkach taniej i mniej ryzykownie
Dobrym sposobem na start w biznesie gastronomicznym – szczególnie w przypadku serowania burgerów – są food trucki. Głównymi zaletami mobilnej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta