Ochrona reputacji to już priorytet firm
Coraz więcej przedsiębiorstw na globalnym rynku uważa, że to ryzyko utraty wizerunku jest największym wyzwaniem w zarządzaniu.
Już około 88 proc. firm uważa, że ryzyko utraty reputacji jest obecnie najważniejszym ryzykiem, z jakim się spotykają, a jej ochrona stała się strategicznym wyzwaniem w zarządzaniu – wynika z badania „2014 global survey on reputation risk. Reputation@Risk" przeprowadzonego przez Deloitte i Forbes Insights. Badaniem objęto kadrę kierowniczą wyższego szczebla, członków zarządu oraz dyrektorów ds. ryzyka w dużych firmach z obu Ameryk, Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz regionu Azji i Pacyfiku.
Trudno się dziwić takim wynikom, bo uszczerbek wizerunku oznacza wymierne straty. Jak wynika z doświadczeń firm, które tego doświadczyły, w największym stopniu stopniu przekłada się to na spadek przychodów i obniżenie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta