Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Duże, dla rodzin, nie tylko ze sklepami

08 grudnia 2014 | Ciekawa ekonomia | GB

Centra handlowe będą tracić na rzecz handlu internetowego. Chyba że przyciągną do siebie klientów dodatkowymi usługami.

Tak wynika z najnowszego badania firmy Cushman & Wakefield. Jej eksperci twierdzą, że e-commerce ma największy wpływ na obiekty średniej wielkości, natomiast duże i mniejsze centra handlowe łatwiej radzą sobie z rozwojem handlu.

David Hutchings, dyrektor działu strategii inwestycyjnych w firmie Cushman & Wakefield, uważa, że w przyszłości dominującą pozycję na rynku zdobędą duże centra – nie tylko handlowe, ale wielofunkcyjne, które będą przyciągać całe rodziny. Jednak wielkość obiektu to nie wszystko.

– Jest także miejsce na różnorodność, w tym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10011

Wydanie: 10011

Spis treści
Zamów abonament