Duże, dla rodzin, nie tylko ze sklepami
Centra handlowe będą tracić na rzecz handlu internetowego. Chyba że przyciągną do siebie klientów dodatkowymi usługami.
Tak wynika z najnowszego badania firmy Cushman & Wakefield. Jej eksperci twierdzą, że e-commerce ma największy wpływ na obiekty średniej wielkości, natomiast duże i mniejsze centra handlowe łatwiej radzą sobie z rozwojem handlu.
David Hutchings, dyrektor działu strategii inwestycyjnych w firmie Cushman & Wakefield, uważa, że w przyszłości dominującą pozycję na rynku zdobędą duże centra – nie tylko handlowe, ale wielofunkcyjne, które będą przyciągać całe rodziny. Jednak wielkość obiektu to nie wszystko.
– Jest także miejsce na różnorodność, w tym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta