Nowości zdobywają rynek
Nowe smaki serów, jogurty dla dzieci czy mleko bez laktozy to tylko niektóre nowości przygotowane przez firmy z branży mleczarskiej.
Niby wymyślono w niej już wszystko: ser, masło, mleko, jogurt czy maślanka istnieją od dawna, a jednak wciąż na rynek trafiają nowości adresowane do konkretnych grup klientów.
Grecki jogurt dla polskich dzieci
OSM Piątnica w tym roku wprowadziła na rynek jogurt typu greckiego dla dzieci, Piątuś, w trzech wersjach smakowych: truskawkowy, waniliowy oraz bananowy, w cenie nie wyższej niż 1,5 zł za sztukę. – Ten produkt znakomicie wpisuje się w kategorię nie tylko jogurtów, ale też deserów dla dzieci, stanowi smaczną, pożywną i zdrową przekąskę – zachwala Marta Salwa z działu marketingu OSM Piątnica będącej jedną z największych firm mleczarskich w Polsce. Już przed wielu laty wdrożyła ona system norm dwukrotnie ostrzejszych niż wymagania unijne w zakresie poziomu bakterii w skupowanym mleku. – Stosujemy również 10-krotnie ostrzejsze testy na pozostałości antybiotyków i substancji hamujących. Bazą jogurtu Piątuś jest wysokiej jakości mleko, żywe kultury bakterii jogurtowych i przetarte owoce, banany lub truskawki, a w wersji waniliowej naturalna mielona laska wanilii. – Piątuś jest pozbawiony barwników, aromatów i syropu glukozowo-fruktozowego. Nie zawiera też mleka w proszku ani zagęstników – mówi przedstawicielka firmy.
Podkreśla, że Piątnica dzięki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta