Nowe pomysły wydawców na wzrost przychodów
Duzi wydawcy gazet w USA rozważają wspólną sprzedaż reklam. A w Wielkiej Brytanii właściciele gazet wydadzą 3 mln funtów na kampanię przekonującą do prasy.
Do powołania nowej spółki, która sprzedawałaby reklamy największym reklamodawcom w 30 największych miastach USA, przymierzają się według doniesień amerykańskich mediów tacy giganci, jak Gannett (wydawca największego amerykańskiego dziennika „USA Today" i całego wachlarza tytułów lokalnych), Advance Publications (lokalne tytuły prasowe, magazyny lifestylowe oraz biznesowe), Hearst (m.in. „Esquire", „Elle" i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta