Informatyczna więź z klientami
Małe i średnie firmy wciąż niechętnie sięgają po oprogramowanie ułatwiające prowadzenie działalności. A to poważny błąd – twierdzą eksperci.
Choć rodzime przedsiębiorstwa dość powszechnie wykorzystują podstawowe rozwiązania informatyczne, to wyspecjalizowane i bardziej zaawansowane programy wciąż wybiera niewielu.
Według GUS w 2014 r. z systemów CRM (system, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku przedsiębiorstwo–klient) korzysta ok. 17,5 proc. małych firm zatrudniających od dziesięciu do 49 pracowników...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta