E-handel i niższe ceny w Zarze podgryzają LPP
Polska firma odzieżowa chce poprawić efektywność dzięki większej liczbie modeli swojej flagowej marki Reserved.
– Spodziewamy się wzrostu sprzedaży porównywalnej grupy w przyszłym roku o kilka procent – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. W tym roku sprzedaż porównywalna odzieżowej grupy, czyli obroty w sklepach działających co najmniej rok, spadła o 0,2 proc.
Na słabszą efektywność LPP wpływa w tym roku kilka czynników: rozwój rynku e-commerce,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta