Używane auto prosto z salonu
O rynek wynajmu długoterminowego firmy finansowe walczą z importerami. Na sprzedaży pojazdów po leasingu zarabia się bowiem dużo więcej niż na nowych.
robert Przybylski
LeasePlan otworzył w Warszawie salon z samochodami poleasingowymi. Obiekt ma niecałe 4 tys. mkw. i zgromadzono w nim 300 samochodów. Docelowo będzie ich 600.
To pierwszy przypadek w Polsce, aby firma finansowa zajęła się detaliczną sprzedażą aut we własnym salonie. Prezes LeasePlan Management Polska Sławomir Wontrucki nie wyklucza, że spółka otworzy kolejne tego typu punkty. LeasePlan sprzedaje corocznie sześć tysięcy aut mających od roku do pięciu lat.
Duże zainteresowanie
Poleasingowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta