Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowy rynek to też dopasowanie mentalne

14 kwietnia 2016 | Ekonomia
autor zdjęcia: Artur Osiecki
źródło: Fotorzepa

Rozmowa | 
Marcin Słowik, 
dyrektor handlowy, 
członek zarządu Fibrain

Rz: Co skłoniło firmę do postawienia na eksport?

Marcin Słowik: Eksport rozwijamy od kilku lat, ale ten rok jest dla nas przełomem, gdyż procentowo nasza sprzedaż eksportowa przewyższy krajową. Powody są dwa. Po pierwsze, w kraju skończyły się projekty dotowane z poprzedniej perspektywy finansowej UE. Na rynku zapanował więc zastój. Inwestorzy, tzn. operatorzy telekomunikacyjni, rozglądają się za nowymi dotacjami i muszą też nabrać nieco oddechu po kilku latach ciągłych inwestycji. Po drugie, zwiększyliśmy moce produkcyjne. Od kilku lat dynamicznie rozwijamy się technologicznie i dziś produkcja kabli światłowodowych w naszej firmie jest szacowana na ok. 3 tys. km miesięcznie. W ciągu miesiąca jesteśmy w stanie wyprodukować...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Wydanie: 10420

Wydanie: 10420

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament