Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stawiamy na patriotyzm w biznesie

23 czerwca 2016 | Pierwsza strona
Finaliści rankingu z członkami kapituły: Piotrem Dardzińskim, wiceministrem nauki i szkolnictwa wyższego (trzeci z lewej), Małgorzatą Zaleską, prezes GPW (w środku), Filipem Grzegorczykiem, wiceministrem Skarbu Państwa (drugi z prawej), i redaktorem naczelnym „Rz” Bogusławem Chrabotą (pierwszy z prawej)
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Fotorzepa
Finaliści rankingu z członkami kapituły: Piotrem Dardzińskim, wiceministrem nauki i szkolnictwa wyższego (trzeci z lewej), Małgorzatą Zaleską, prezes GPW (w środku), Filipem Grzegorczykiem, wiceministrem Skarbu Państwa (drugi z prawej), i redaktorem naczelnym „Rz” Bogusławem Chrabotą (pierwszy z prawej)
źródło: Rzeczpospolita

Comarch, Mlekovita, Budimex, Stelmet, Selvita, Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Aplisens, TFP i TRI Poland – to dziewiątka laureatów drugiej edycji naszego rankingu Indeks Patriotyzmu Polskiego Biznesu. Wyróżniliśmy w nim firmy, które przyczyniając się do rozwoju Polski, budują jej pozytywny wizerunek na świecie i dobrze wywiązują się z powinności oraz zobowiązań względem społeczeństwa oraz państwa. Przejawem takiego patriotyzmu jest m.in. sumienne płacenie podatków.

Patriotyzm gospodarczy jest coraz bardziej widocznym trendem także w polityce państw. – Musimy zmienić optykę. Trudno sobie wyobrazić, aby francuska firma nie miała rachunku we francuskim banku – mówił podczas gali konkursu Filip Grzegorczyk, wiceminister Skarbu Państwa. —a.bł.

Wydanie: 10478

Wydanie: 10478

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament