Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Regionalne marki marketingową siłą

19 lipca 2016 | Życie Ziemi Podlaskiej | Piotr Mazurkiewicz
Mleko to najbardziej masowy produkt Podlasia.
źródło: 123RF
Mleko to najbardziej masowy produkt Podlasia.

Od 12 lat przyznawane są nagrody dla najlepszych firm z regionu. Z roku na rok konkurencja jest coraz silniejsza.

Plan rozwoju województwa do 2020 r. jest bardzo ambitny: wzrost PKB per capita do poziomu 39 tys. zł, podniesienie innowacyjności ze wsparciem funduszy unijnych, wzrost wartości eksportu , który w w przeliczeniu na 1 mieszkańca ma sięgnąć 2 tys. euro. Aby zrealizować te cele konieczne jest zarówno wspieranie lokalnego biznesu, jak i jeszcze intensywniejsze przyciąganie inwestycji zagranicznych. I docenianie tych, którzy pracują na dobrobyt regionu.

– Minęło 12 lat, od kiedy po raz pierwszy postanowiliśmy uhonorować mieszkańców województwa za ich pomysłowość i kreatywność, przyznając tytuły Podlaskiej Marki –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10500

Wydanie: 10500

Spis treści
Zamów abonament