Regionalne marki marketingową siłą
Od 12 lat przyznawane są nagrody dla najlepszych firm z regionu. Z roku na rok konkurencja jest coraz silniejsza.
Plan rozwoju województwa do 2020 r. jest bardzo ambitny: wzrost PKB per capita do poziomu 39 tys. zł, podniesienie innowacyjności ze wsparciem funduszy unijnych, wzrost wartości eksportu , który w w przeliczeniu na 1 mieszkańca ma sięgnąć 2 tys. euro. Aby zrealizować te cele konieczne jest zarówno wspieranie lokalnego biznesu, jak i jeszcze intensywniejsze przyciąganie inwestycji zagranicznych. I docenianie tych, którzy pracują na dobrobyt regionu.
– Minęło 12 lat, od kiedy po raz pierwszy postanowiliśmy uhonorować mieszkańców województwa za ich pomysłowość i kreatywność, przyznając tytuły Podlaskiej Marki –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta