Big data zwiększy lojalność klientów banków
27 proc. instytucji wykorzystuje zaawansowaną analizę danych.
Michał duszczyk
Banki, organizacje płatnicze i instytucje, specjalizujące się w obrocie pieniędzmi, coraz chętniej sięgają po rozwiązania big data. Wykorzystują je na wiele sposobów: analiza dużych zbiorów informacji pozwala np. na wdrożenie innowacyjnych, spersonalizowanych ofert, ale też przyczynia się do poprawy cyberbezpieczeństwa. Nic dziwnego, że big data staje się dziś kluczową bronią w walce konkurencyjnej.
Napęd sektora fintech
Finanse są jednym z pięciu branż z największym doświadczeniem w analizie danych – twierdzą specjaliści International Institute for Analytics. Firmy z tego sektora są bowiem świadome korzyści płynących z big data, a przy tym są zaawansowane technologiczne. Podejmowane przez nie działania analityczne mają zwiększyć lojalność i zmniejszyć rotację...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta