Dwa lata bez torów
W przyszłym roku rusza wielka modernizacja linii kolejowej E20. Jej wartość to 2,6 mld zł.
Jacek Łakomy
Żeby mogło być lepiej zazwyczaj musi być gorzej. W przypadku transportu słowo „zazwyczaj" można pominąć bez ryzyka przekłamania. Można tylko zastanawiać się nad skalą pogorszenia. Wszystko wskazuje na to, że rozpoczynające się w przyszłym roku prace na linii kolejowej E20 z Sochaczewa do Swarzędza podróżni odczują bardzo mocno.
Będzie lepiej
Modernizacji zostanie poddanych 230 km torów, sieć trakcyjna oraz stacje w Łowiczu, Kutnie, Kole, Koninie i Podstolicach, a także przystanki Leonów, Mysłaków, Kutno-Azory i Konin Zachód, powstaną lokalne centra sterowania ruchem, a w Koninie i Łowiczu - dwa wiadukty drogowe, które zastąpią przejazdy kolejowo - drogowe. Roboty pochłoną 2,6...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta