Vistula, Bytom i Próchnik zwiększają sprzedaż
handel | Odzieżowe firmy dla mężczyzn przeżywają teraz rozkwit. maciej rudke
Vistula, lider polskiego rynku odzieży męskiej, oraz wicelider Bytom systematycznie zwiększają przychody już od kilku lat, a niedawno dołączył do nich mniejszy Próchnik.
Lewandowski pomógł
Segment odzieży w Grupie Vistula, za który w większości odpowiada moda męska, wypracował w sierpniu prawie 25 mln zł przychodów, czyli o 16 proc. więcej niż rok temu. Po ośmiu miesiącach tego roku biznes przyniósł krakowskiej grupie już ponad 206 mln zł przychodów, o prawie jedną piątą więcej niż przed rokiem.
Z jednej strony to efekt otwarć kolejnych sklepów i rosnącej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta