Sukces made in Poland
Droga polskich firm, które osiągnęły sukces, to lekki spacer czy bieg z przeszkodami na długim dystansie?
Polskie firmy mocno konkurują na naszym rynku z zagranicznymi podmiotami. Coraz śmielej podbijają rynki zagraniczne, mimo regulacji prawnych, które często podcinają im skrzydła.
Na czym polega sukces marek „made in Poland" i co robić, by takich sukcesów było więcej? Na te pytania spróbują odpowiedzieć: Jerzy Kwieciński, sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju; Jacek Niewęgłowski, członek zarządu Playa; Mariola Belina-Prażmowska, wiceprezes Pelionu ds. rozwoju i relacji inwestorskich; Jacek Świderski, prezes Wirtualnej Polski; Krzysztof Pawiński, prezes Maspeksu; Marek Tarnowski, wiceprzewodniczący rady nadzorczej Mokate; prof. Robert Gwiazdowski z WEI; Cezary Kaźmierczak, prezes Związku Przedsiębiorców i Pracodawców. Dyskusję poprowadzi Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej".
Dyskusja odbędzie się w Salonie „Rzeczpospolitej"