Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Żeby udał się biznes, potrzebne są dobre relacje

27 października 2016 | Ekonomia
Uczestnicy panelu podkreślali, że należy zwracać uwagę na różnice kulturowe
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Rzeczpospolita
Uczestnicy panelu podkreślali, że należy zwracać uwagę na różnice kulturowe

Efektywne rozwijanie biznesu było tematem dyskusji, jaką prowadził Tomasz Braun z kancelarii Dentos.

Dla efektywnego rozwijania biznesu kluczowa ma być skala. – Przedsiębiorca z Polski, który chce rozwijać firmę w Wielkiej Brytanii, nie może myśleć tylko o milionie obecnych tam Polaków. Musi pamiętać o 64 milionach obywateli tego kraju – podkreślał Michael Dembiński, szef doradców w Brytyjsko-Polskiej Izbie Handlowej. Podobnie jest w innych krajach Europy. –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10585

Wydanie: 10585

Spis treści

Rozmowy czwartkowe

Zamów abonament