Żywność chce się promować w sieci
Ponad 80 proc. firm planuje zwiększyć swoją aktywność promocyjną w internecie w latach 2016–2020. Tak wynika z raportu PromocjaŻywności.pl Banku BGŻ BNP Paribas.
Polskie firmy spożywcze nie szczędzą wydatków na promocję, która – jak zauważa BGŻ BNP Paribas – z racji zmęczeniem konsumentów nadmiarem komunikatów marketingowych jest coraz trudniejsza. Jeszcze w 2010 roku kwoty przeznaczane na reklamy stanowiły 1,3 proc. ich łącznych kosztów. W 2015 roku było to 2,9 proc.
Nadal najbardziej popularnym kanałem promocji na rynku żywności są targi. Tuż za nimi ex aequo plasują się internet i miejsca sprzedaży. Jednak to sieć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta