Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Żywność chce się promować w sieci

27 października 2016 | Ekonomia

Ponad 80 proc. firm planuje zwiększyć swoją aktywność promocyjną w internecie w latach 2016–2020. Tak wynika z raportu PromocjaŻywności.pl Banku BGŻ BNP Paribas.

Polskie firmy spożywcze nie szczędzą wydatków na promocję, która – jak zauważa BGŻ BNP Paribas – z racji zmęczeniem konsumentów nadmiarem komunikatów marketingowych jest coraz trudniejsza. Jeszcze w 2010 roku kwoty przeznaczane na reklamy stanowiły 1,3 proc. ich łącznych kosztów. W 2015 roku było to 2,9 proc.

Nadal najbardziej popularnym kanałem promocji na rynku żywności są targi. Tuż za nimi ex aequo plasują się internet i miejsca sprzedaży. Jednak to sieć...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10585

Wydanie: 10585

Spis treści

Rozmowy czwartkowe

Zamów abonament