Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Billboardy coraz bardziej cyfrowe

18 stycznia 2017 | Ekonomia
Prognozy dla outdooru w Polsce i na świecie
źródło: Rzeczpospolita
Prognozy dla outdooru w Polsce i na świecie
Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej
autor zdjęcia: Jakub Ostałowski
źródło: Rzeczpospolita
Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Już jedna czwarta globalnych przychodów w reklamie zewnętrznej pochodzi z nośników cyfrowych. W Polsce jest to na razie niespełna 5 procent rynku.

magdalena lemańska

Światowy rynek reklamy zewnętrznej w ubiegłym roku wzrósł według PQ Media o 6,2 proc., do 49,2 mld dol., głównie dzięki cyfrowym ekranom, ale także dzięki wielkim wydarzeniom (igrzyska, wybory prezydenckie w USA). W Polsce Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, zrzeszająca największych graczy na tym rynku, jeszcze nie podsumowała roku. Dostępne szacunki wahają się między małym spadkiem jego wartości (dom mediowy Zenith spodziewa się spadku o 0,7 proc. w 2016 r.) a niewielkim wzrostem (Carat Polska oczekuje wzrostu o 1,8 proc., a Agora – o 2–4 proc.).

Prognozy Zenitha zakładają, że w tym roku spadek lekko się pogłębi. – Firmy outdoorowe będą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10652

Wydanie: 10652

Spis treści
Zamów abonament