Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rzeczpospolita TV: Grzeszkowski: golizna w reklamie odchodzi do lamusa

20 września 2017 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

Więcej jest działań podprogowych, które dopiero w głowie konsumenta zostaną przełożone na atrakcyjność seksualną – mówił Rafał Grzeszkowski, partner w Communication Unlimited, gość programu #RZECZoBIZNESIE Pawła Rożyńskiego. Ostatnio mamy wiele kontrowersyjnych reklam. Dużo mówiło się o reklamie Tigera i firmie Maspex. – Podstawowa zasada komunikacji marketingowej brzmi „wyróżnij się albo zgiń". Skandal i kontrowersja jest jednym, chociaż niejedynym, ze sposobów wyróżnienia się. Ponieważ często bywa to skuteczne, dla wielu marketerów jest to kuszące – tłumaczył Grzeszkowski. Zaznaczył, że nagość i golizna w reklamie powoli odchodzi do lamusa. – W tym momencie jest ona domeną firm produkujących np. cement – mówił. ©℗

Wydanie: 10857

Wydanie: 10857

Spis treści
Zamów abonament