Mrożonki i powrót do tradycji
Prognozy | Lokalne piekarnie mają szanse pokojowo współistnieć z producentami pieczywa do odpieku. Łączenie wypieku i gastronomii to moda, która przyszła z Zachodu. Aleksandra ptak
Polacy kupują coraz mniej pieczywa, na szalenie rozdrobnionym rynku firm piekarniczych szybko wyrastają firmy, które zainwestowały w pieczywo mrożone. Branża piekarnicza boi się jednak nie tyle mrożonek, ile walki cenowej. Szanse widzi w ucieczce do przodu – edukowaniu klientów i zwiększaniu asortymentu piekarni osiedlowych.
Konkurencja z zamrażarki
Pieczywo mrożone króluje w dyskontach. „Zasadniczą część naszego asortymentu pieczywa stanowią produkty odpiekane każdego dnia w sklepach Lidl" – napisało biuro prasowe tej sieci handlowej, podobnie informacje przekazała Biedronka. Tymczasem nie wszyscy kupują pieczywo mrożone świadomie. – Coraz bardziej powszechnym rozwiązaniem stosowanym przez sieci handlowe jest mrożenie pieczywa i jego odpiek w sklepie – mówi „Rzeczpospolitej" Małgorzata...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta