Czas na odpowiedzialne marki
Chcąc osiągnąć rynkowy sukces, firmy powinny budować obraz marka – kultura, nastawiając się na trwałe relacji z konsumentami i dbając o etykę poddostawców.
– W marce kultura jest mnóstwo wartości poza samym produktem i jego ceną. Jeśli firma chce dotrzeć do ludzi ze swoją marką, to musi wytworzyć w jej komunikacji jakąś wiarygodna treść – podkreśla Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Open Eyes Economy Summit.
Jacek Kall, ekspert ds. zarządzania marką i profesor Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, potwierdza, że trudno jest dzisiaj zbudować silną markę, nie odwołując się do wartości. O ile kiedyś marka była gwarancją jakości oferty danej firmy, zyskując z czasem aspekt ekspresyjny i aspiracyjny, o tyle obecnie konsumenci oczekują od marek czegoś więcej niż tylko sprzedaży produktów albo usług. Chcą także gwarancji, że firmie nie chodzi wyłącznie o biznes, ale również...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta