Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

05 grudnia 2018 | Druga strona
Rynek tabletów na świecie kurczy się kolejny rok z rzędu. Sprzedaż tych urządzeń w 2018 r. spadła o ponad  4 proc. Wiele wskazuje na to, że ten trend się utrzyma. Na topniejącym rynku umacnia się Apple, którego iPady stanowią już 30 proc. globalnej sprzedaży. Udziały tracą natomiast Amazon, Lenovo i Samsung.
źródło: Rzeczpospolita
Rynek tabletów na świecie kurczy się kolejny rok z rzędu. Sprzedaż tych urządzeń w 2018 r. spadła o ponad 4 proc. Wiele wskazuje na to, że ten trend się utrzyma. Na topniejącym rynku umacnia się Apple, którego iPady stanowią już 30 proc. globalnej sprzedaży. Udziały tracą natomiast Amazon, Lenovo i Samsung.

Wydanie: 11223

Wydanie: 11223

Spis treści
Zamów abonament