Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W 2019 r. firmy też wydadzą więcej na reklamę

05 grudnia 2018 | Ekonomia
Konsumpcja napędza wydatki reklamodawców
źródło: Rzeczpospolita
Konsumpcja napędza wydatki reklamodawców

Media Wydatki reklamowe 
w przyszłym roku urosną, ale wolniej niż w tym 
– ocenia agencja Zenith. Chłodzi o apetyty nadawców telewizyjnych.

 

Agencja mediowa Zenith dwa razy podnosiła prognozy dla rynku reklamy w Polsce na ten rok. Tym razem podtrzymuje, że urośnie on o 6,6 proc., do 7,5 mld zł. Prognoza na przyszły rok jest ostrożniejsza: zakłada wzrost o 4,2 proc., do niecałych 7,92 mld zł.

– Podtrzymujemy prognozy dla rynku reklamy w Polsce na 2018 rok. Założenia co do czynników makroekonomicznych, które są jej elementem, potwierdzają się – powiedział we wtorek „Rzeczpospolitej" Michał Taranta, dyrektor ds. komunikacji zintegrowanej w Zenith.

Przed firmami działającymi na rynku reklamy, w tym notowanymi na giełdzie w Warszawie Cyfrowym Polsatem, Agorą, Wirtualną Polską, są...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11223

Wydanie: 11223

Spis treści
Zamów abonament