Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Uber oceni pasażerów i nie wpuści

04 czerwca 2019 | Rzeczpospolita Cyfrowa

Aplikacja łącząca pasażerów z kierowcami wprowadza nowe zasady. Teraz z przejazdu nie skorzystają ci klienci, którzy mają najmniejszą punktację w rankingu. Michał Duszczyk

 

W aplikacji Ubera nie tylko podróżni oceniają jakość usług, przyznając kierowcom odpowiednią liczbę gwiazdek, ale działa to i w drugą stronę. Kierowcy przyznają punkty pasażerom. Ci trudni nie mogą liczyć na dobrą punktację.

Do tej pory takie rankingi służyły jedynie np. informacji, z jakim podróżnym kierowca Ubera będzie miał do czynienia. Teraz amerykańska firma zamierza dyscyplinować najgorszych klientów. Mający najniższe oceny zostaną z aplikacji wyrzuceni.

Firma zdecydowała się na tak drastyczny ruch, po tym jak przewoźnicy skarżyli się na wielu niesfornych pasażerów – pijanych, agresywnych czy uprawiających w aucie seks. „Szacunek i odpowiedzialność muszą działać w dwie strony. Od dawna oczekuje się, że kierowcy będą zachowywać określony poziom" – napisała w blogu Kate Parker, odpowiedzialna za bezpieczeństwo w Uberze.

Wydanie: 11372

Wydanie: 11372

Spis treści

Opinie

Komunikaty

Zamów abonament