Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Disney+ górą w starciu marketingowych tuzów

19 listopada 2019 | Rzeczpospolita Cyfrowa
Widzowie pokochali Netfliksa  m.in. za to że nie puszcza reklam
źródło: Shutterstock
Widzowie pokochali Netfliksa m.in. za to że nie puszcza reklam

W wojnie o internetowego widza producenci treści o zasobnych portfelach mogą odnieść zwycięstwo nad technologicznymi pionierami. Urszula Zielińska

Choć zdaniem OVUM to wielka technologiczna piątka, do której należy Netflix, będzie dominować w nadchodzących latach wśród platform wideo na życzenie (VoD), a nie hollywoodzkie studia filmowe, to pierwsze wyniki serwisu Disney+ wskazują, że technogigantom nie musi być łatwo.

10 mln w 24 godziny

Pierwszy dzień działania Disney+ przyniósł The Walt Disney Company 10 mln zapisów do serwisu. Firma poinformowała o tym dzień późnej, zaznaczając, że to jednorazowy komunikat i kolejny raz podzieli się statystykami dopiero publikując sprawozdanie kwartalne. Nie ujawniła też, jaka część z 10 mln to użytkownicy, którzy korzystają z darmowego okresu, a jaka już wykupiła dostęp na miesiąc lub dłużej. Dlatego trudno jest...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11512

Wydanie: 11512

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament