Ubywa sklepów operatorów komórkowych
Najwięksi sprzedawcy usług telekomów odczuwają negatywne skutki cyfryzacji. Coraz częściej otwierają się na producentów elektroniki.
Na infolinii do obsługi klientów Orange Polska pierwszy telefon odbiera Max – przedstawiciel sztucznej inteligencji. T-Mobile Polska przygotowuje trzyletni plan cyfryzacji organizacji. Niemal wszystkie telekomy chwalą się, że ich użytkownicy coraz częściej do obsługi używają specjalnej aplikacji. Play podał niedawno, że z Play24 korzysta regularnie 4,3 mln użytkowników.
Postępująca automatyzacja obsługi, wprowadzanie aplikacji samoobsługowych i popularyzacja internetu jako platformy sprzedażowej sprawiają, że sieci salonów operatorów telekomunikacyjnych w Polsce systematycznie się kurczą.
W tym roku najwięcej sklepów – prawie 30 – zamknął Play. Podobną tendencję widać w sieci sprzedaży Orange. O stabilizacji mogą mówić natomiast T-Mobile...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta