Ziaja wygrywa w każdych czasach
Ponad 1,5 mld zł są warte uwzględnione w tegorocznym rankingu polskie marki kosmetyków i środków czystości. Ponad jedna szósta tej kwoty przypada na lidera kategorii.
Wśród 20 wycenionych w tym roku polskich marek rynku urody i higieny prym wiodą, jak zwykle, znaki firmowe krajowych producentów kosmetyków. A ci z powodzeniem stawiają czoło globalnym koncernom i markom.
Co prawda wyniki tegorocznego rankingu, przygotowanego przez ekspertów z Uczelni Vistula, nie są porównywalne z zestawieniami z poprzednich lat, ale warto zauważyć, że niezależnie od metodologii najcenniejszą polską marką rynku urody pozostaje Ziaja, flagowy znak rodzinnej firmy z 32-letnią tradycją.
Jej strategia rozwoju – bazująca na niedrogich, lecz dobrych jakościowo kosmetykach – sprawdza się w czasach dobrej koniunktury, ale jeszcze lepiej w kryzysowych warunkach. Jak zaznacza Joanna Kowalczuk, dyrektor marketingu Ziaja Polska, najmocniejszym czynnikiem jej pandemicznego funkcjonowania okazała się szeroka dystrybucja, która od początku istnienia firmy była priorytetem. –Realizowaliśmy wszystkie etapy produkcji, konfekcji, dostaw i sprzedaży,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta