Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cyfrowe wyzwanie dla polskich marek

28 maja 2021 | Komentarze | Anita Błaszczak

Silna, konsekwentnie budowana marka to jedyny sposób, by skutecznie walczyć o wyższe marże. XV edycja rankingu najcenniejszych polskich marek dowodzi, że część przedsiębiorców zdaje sobie z tego sprawę. Nadal jednak nie jest to liczna grupa.

 

Najbardziej lubiane marki, supermarki, marki najbardziej podziwiane, najbardziej innowacyjne i najdroższe. Na świecie są dziesiątki rankingów, które pod różnym kątem – mniej lub bardziej profesjonalnie – oceniają i porównują znaki towarowe firm. Dzisiaj chyba już nikogo nie trzeba przekonywać, że to jakość marki częściej decyduje – przynajmniej na dłuższą metę – o sukcesie rynkowym i o wartości całej firmy....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11973

Wydanie: 11973

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament