Cyfrowe wyzwanie dla polskich marek
Silna, konsekwentnie budowana marka to jedyny sposób, by skutecznie walczyć o wyższe marże. XV edycja rankingu najcenniejszych polskich marek dowodzi, że część przedsiębiorców zdaje sobie z tego sprawę. Nadal jednak nie jest to liczna grupa.
Najbardziej lubiane marki, supermarki, marki najbardziej podziwiane, najbardziej innowacyjne i najdroższe. Na świecie są dziesiątki rankingów, które pod różnym kątem – mniej lub bardziej profesjonalnie – oceniają i porównują znaki towarowe firm. Dzisiaj chyba już nikogo nie trzeba przekonywać, że to jakość marki częściej decyduje – przynajmniej na dłuższą metę – o sukcesie rynkowym i o wartości całej firmy....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta