W cenie skala, elastyczność i pomysł
Pandemia wymusiła na firmach odzieżowych i obuwniczych oszczędności i walkę o internautę. To czas dla kreatywnych.
Zmiana zachowań i upodobań klientów, przenosiny handlu odzieżą i obuwiem do internetu, cięcia budżetów marketingowych i ich koncentracja w sieci. Taka była codzienność firm z tego sektora w 2020 r. Gdy publikujemy ranking polskich marek, branża – jak cała gospodarka – na nowo się rozpędza. Widać, że w kryzysie najlepiej poradziły sobie firmy największe i te całkiem nieduże, ale trzymające się silnie marketingowej strategii.
CCC i LPP na szczycie
Na szczycie tabeli najwartościowszych brandów z sektora odzież i obuwie znalazła się obuwnicza marka CCC należąca do grupy z Polkowic założonej przez Dariusza Miłka. Należąca do tej samej grupy marka eobuwie.pl – szyld największego w kraju sklepu internetowego z butami wielu marek – zajęła miejsce trzecie.
CCC w 2020 r. zaczęło przeistaczać się w dom marek nie tylko z obuwiem. Ruszyła platforma Modivo.pl z odzieżą, dodatkowy asortyment zaczęły oferować także inne brandy grupy.
– W minionym roku znacząco odświeżyliśmy strategie marketingowe, które...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta