Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W cenie skala, elastyczność i pomysł

28 maja 2021 | | Urszula Zielińska
źródło: Rzeczpospolita

Pandemia wymusiła na firmach odzieżowych i obuwniczych oszczędności i walkę o internautę. To czas dla kreatywnych.

Zmiana zachowań i upodobań klientów, przenosiny handlu odzieżą i obuwiem do internetu, cięcia budżetów marketingowych i ich koncentracja w sieci. Taka była codzienność firm z tego sektora w 2020 r. Gdy publikujemy ranking polskich marek, branża – jak cała gospodarka – na nowo się rozpędza. Widać, że w kryzysie najlepiej poradziły sobie firmy największe i te całkiem nieduże, ale trzymające się silnie marketingowej strategii.

CCC i LPP na szczycie

Na szczycie tabeli najwartościowszych brandów z sektora odzież i obuwie znalazła się obuwnicza marka CCC należąca do grupy z Polkowic założonej przez Dariusza Miłka. Należąca do tej samej grupy marka eobuwie.pl – szyld największego w kraju sklepu internetowego z butami wielu marek – zajęła miejsce trzecie.

CCC w 2020 r. zaczęło przeistaczać się w dom marek nie tylko z obuwiem. Ruszyła platforma Modivo.pl z odzieżą, dodatkowy asortyment zaczęły oferować także inne brandy grupy.

– W minionym roku znacząco odświeżyliśmy strategie marketingowe, które...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11973

Wydanie: 11973

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament