Do Polski wchodzą oferty z reklamami. Teraz Max
Startujący 11 czerwca Max, nowa platforma streamingowa grupy Warner Bros. Discovery, będzie miał trzy abonamenty. Najtańszy – z reklamami. To nie pierwsza tego typu oferta w Polsce. Ile kosztuje?
Warner Bros. Discovery, właściciel telewizji TVN, ale też platform streamingowych Player.pl i HBO Max, w pierwszy wtorek czerwca podał oficjalnie, jakie będą ceny platformy, która ma zastąpić HBO Max. Wprowadza abonament z reklamami. Jest nieco droższy niż dziś dostęp do HBO Max bez nich.
Grupa rezygnuje z marki HBO w nazwie serwisu i będzie on nazywać się Max. Taką aplikację będą musieli pobrać i zainstalować użytkownicy HBO Max, aby zachować dostęp do wykupionej oferty. WBD obiecuje, że katalog pozycji do obejrzenia będzie dwa razy większy, ale poza tym dotychczasowy widz nie powinien odczuć różnicy. Chyba że zechce skorzystać z nowej oferty, którą Max będzie promować.
Natomiast nowi użytkownicy platformy otrzymują do wyboru trzy abonamenty, z których najtańszy – za 19,99 zł – zawiera reklamy.
Dla porównania 19,99 zł to tyle, ile płacą obecnie użytkownicy HBO...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta