Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rolnictwo ma szczególne miejsce w naszej strategii

28 października 2024 | Dodatki Jednodniowe | Jeremi Jędrzejkowski
autor zdjęcia: efni
źródło: Rzeczpospolita

W Polsce od 31 lat realizujemy nasz program agrarny. Staramy się edukować rolników i wspierać w działaniach tak, aby ich uprawy były jak najbardziej przyjazne dla środowiska – mówi Aleksandra Wierzba, corporate affairs representative, PepsiCo.

Rolnictwo stanowi podstawę systemu produkcji żywności, a tym samym jest też wykorzystywane w waszej działalności, bo przecież firma obok napojów produkuje również przekąski. Jakie miejsce zajmuje rolnictwo w PepsiCo?

Szczególne, główne. Dla nas w PepsiCo, tym bardziej w Polsce, która jest kojarzona z produkcją rolniczą, miejsce ziemniaka jest szczególne, a przez to również miejsce rolnictwa jest szczególne. Dbamy o naszych rolników, z którymi współpracujemy już od ponad 30 lat, o to, w jaki sposób uprawiane są nasze ziemniaki, bo nie każdy ziemniak może trafić do paczki chipsów Lays. I dbamy o to, co konsumenci dostają na koniec w paczce, którą kupują.

PepsiCo od lat prowadzi swój program agrarny. Na czym on polega?

Jest on nakierowany na to, żeby do naszych zakładów produkcyjnych dostarczyć najlepsze ziemniaki w jak najbardziej ekologiczny sposób. Opiera się to na tym, że staramy się wykorzystywać glebę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 13013

Wydanie: 13013

Spis treści
Zamów abonament