Co w CoolBurst tłumi twórczą myśl?
- MARCIN MAZURKIEWICZ
- SZYMON KONOP
- RENATA BORKOWSKA
- ANNA PIWOWARSKA
- EWA BRYJA Luisa Reboredo kieruje firmą CoolBurst, produkującą napoje orzeźwiające. Od ponad dziesięciu lat firma była największym producentem soków w południowo-wschodnich stanach USA. W każdej szkolnej stołówce znajdował się automat do sprzedaży soków CoolBurst, a w menu tysięcy restauracji wymieniano napoje pod firmową marką.
Firma systematycznie się rozwijała, a jej macierzysta korporacja rzadko wtrącała się do operacji. Ostatnio jednak szefowie z Chicago zauważyli, że roczne przychody utknęły na poziomie 30 milionów USD, a zyski nie zwiększyły się w ciągu ostatnich lat. Telefonowali do firmy co tydzień, pytając o prognozy budżetowe, o koszty i o zmiany personalne.
Luisa Reboredo podczas wspólnego wyjazdu z synem odkrywa, że Alfonse, kiedy jest spragniony, sięga po napoje konkurencyjnej firmy. Stwierdza, że młodzież ulega sugestywnej kampanii reklamowej i oczekuje od producentów nowości adresowanych tylko do nich. A takim napojem jest Mango Tango. W istocie smak Mango Tango powstał w laboratorium CoolBurst, w wyniku współpracy szefa zespołu badawczego Carol Velez i ówczesnego dyrektora marketingu Sama Jenkinsa. Kiedy Velez i Jenkins przedstawili nowy produkt
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta