Siła powiatów
Siła powiatów
W czerwcu wystartowała pierwsza kampania reklamowa zorganizowana w sieci współpracujących ze sobą lokalnych gazet. Ich wydawcy liczą, że wspólnymi siłami uda im się uszczknąć coś z budżetów reklamowych kierowanych dotychczas do ogólnopolskich mediów.
Dominika Księskiego, wydawcę tygodnika "Pałuki" i prezesa Stowarzyszenia Gazet Lokalnych, rzadziej można teraz zastać w redakcji w Żninie. Ostatnio prawie co tydzień jest w Warszawie, na spotkaniach z domami mediowymi i agencjami reklamowymi. Przedstawia im wspólną ofertę reklamy w 46 lokalnych gazetach, których łączny nakład sięga 250 tys. egzemplarzy. Stowarzyszenie Gazet Lokalnych (SGL), zrzeszające ok. 50 powiatowych tytułów, przygotowało ją w marcu. Jak podkreśla Dominik Księski, w błyskawicznym tempie - prace rozpoczęto w styczniu.
- Naszą zaletą jest to, że docieramy do Polski powiatowej, gdzie rzadko się czyta prasę ogólnopolską - mówi Arkadiusz Gruchot, wiceprezes Stowarzyszenia Gazet Lokalnych O potrzebie wspólnej oferty reklamowej lokalni wydawcy mówili od lat, ale - jak dodaje Księski - plany nie wykraczały poza nieformalne rozmowy "przy piwie". Arkadiusz Gruchot, wydawca...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta