Marquard - chęć na lokalny dziennik sportowy
Wydawnictwo Marquard Media Polska, wydawca ogólnopolskiego dziennika "Przegląd Sportowy", planuje drugą, tym razem lokalną sportową gazetę. Tomasz Zięba, prezes wydawnictwa, nie określa na razie zasięgu nowego dziennika, ale zwraca uwagę na znaczenie Śląska z silnymi tradycjami kibicowania. Na początku marca Marquard rozstał się z obejmującym Śląsk dziennikiem "Sport", gdyż właściciel praw do tytułu, spółka KTK, wypowiedziała mu umowę licencyjną. W tym roku Marquard planuje jeszcze kilka kampanii, które mają zwiększyć sprzedaż odświeżonego "Przeglądu Sportowego" co najmniej 7-10 proc. W 2004 r. średnia sprzedaż gazety ukazującej się do początku marca br. pod dwoma tytułami "Przegląd Sportowy" i "Tempo" wyniosła 75,8 tys. egz. 0 16 proc. mniej niż rok wcześniej. (serwis Media & Marketing Polska, inf. wł.)
A.B.