Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak skutecznie reklamować

04 kwietnia 2005 | Prawo | HF

PRAWO KONSUMENCKIE Do sprzedawcy trzeba zgłosić w ciągu dwóch miesięcy, na zakwestionowanie rachunku telefonicznego mamy rok Jak skutecznie reklamować Zasady reklamacji towarów, usług telekomunikacyjnych i pocztowych różnią się między sobą.

Inne są terminy ich wniesienia oraz okres, w jakim powinny być załatwione.

Sprzedaż konsumencka

Od 1 stycznia 2003 r. reklamujemy towar, który jest niezgodny z umową (przedtem korzystaliśmy z rękojmi), gdy: nie ma zapewnionych przez sprzedawcę właściwości; nie spełnia także zapewnień z reklamy, niezależnie kto go zachwala, producent, sprzedawca czy importer; towar jest jest niekompletny, np. brakuje wymaganej informacji na opakowaniu, brakuje etykiet lub oznaczeń co do sposobu użytkowania; gdy nie ma niezbędnej instrukcji obsługi;

Sprzedawca odpowiada nie tylko za towar niezgodny z umową czy reklamą, także za: nieprawidłowy montaż, jeżeli został wykonany w ramach sprzedaży; za montaż wykonany przez klienta,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3499

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament