Właściciel telefonu na kartę traci niewykorzystane minuty
Tak wynika z wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który zajmował się pozwem przeciwko PTK Centertel (operatorowi marek POP i Orange). Pozew złożył jeden z klientów, który miał telefon na kartę. Nie udało mu się w przewidzianym termi nie wykorzystać wszystkich środków zgromadzonych na karcie, dlatego poprosił operatora o zwrot pozostałych pieniędzy. Operator poinformował go, że jedynym środkiem odzyskania pieniędzy jest szybkie (w ciągu pięciu dni) doładowanie konta. Po tym termi nie odzyskanie niewykorzystanych środków nie jest już możliwe.
Zawłaszczona przedpłata...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta