Czy Rupert Murdoch wyczuje Puls polskiej telewizji
Niedawno News Corporation ogłosiła swoje plany ponownego wprowadzenia na rynek odnowionej stacji telewizyjnej TV Puls. Telewizja ta przez długi czas prowadziła mało udaną walkę o przetrwanie pod rządami zakonu franciszkanów. Puls nie był w stanie wypracować klarownej koncepcji stacji i przekonywającej ramówki.
Słaby graczWyniki oglądalności są żałosne. Stacja ma zasięg techniczny pozwalający na odbiór jej sygnału w 56 proc. gospodarstw domowych. Tymczasem udziały w rynku nie przekraczają 0,45 proc. widowni. Dla porównania TV4 z zasięgiem 68 proc. ma blisko 2 proc., a TVN 7 docierająca do widzów wyłącznie za pomocą kabla i satelity pokrywa 41 proc. gospodarstw domowych i cieszy się trzykrotnie wyższą oglądalnością. Telewizja Puls w obecnym kształcie to słaby gracz trzeciej ligi rynku. Konkurencją dla tego kanału mogą być jedynie wąsko sprofilowane kanały kablowe, a i one biją go na głowę. Cartoon Network ma blisko dwukrotnie wyższy udział w rynku. Kanały dziecięce także cieszą się znacznie większą oglądalnością. Fox Kids, MiniMini, nie wspominając już o Cartoon...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta