Festiwal opolski to telewizyjna klęska
Jedno z najważniejszych pytań, jakie trzeba postawić po 44. edycji opolskiego festiwalu, brzmi: czy za kilkanaście lat będziemy mogli wskazać kompozytora o takim dorobku jak Seweryn Krajewski i poświęcić mu bez wstydu monograficzny wieczór? Jeśli nie zmieni się żenująca polityka repertuarowa większości stacji telewizyjnych i radiowych, które zamiast lansować nowe kompozycje, grają do znudzenia stare szlagiery lub ich przeróbki, nie będzie do czego wracać.
Każdy z dotychczasowych festiwali opolskich wylansował przebój lata. W tym roku nie jestem pewien, czy zwyciężczyni w kategorii Premier Patrycja Markowska podbije serca Polaków, a...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta