Restauracyjna moda na własne sieci
W tym roku już pięć nowych sieci gastronomicznych rozpoczęło rozwój poprzez franczyzę: sieć naleśnikarni Naleśniki jak Smok, bary fast-foodowe Szybki Kęs, Solo Pizza, Cafe Ferber oraz maltańska sieć lokali gastronomicznych Cafe Jubilee - wynika z raportu firmy badawczej Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych (ARSS)
Popularny koncept dla fast foodówSkąd taka popularność franczyzy? - Ona przyspiesza rozwój firm, a ludzie są coraz bardziej niecierpliwi i chcą szybko osiągnąć sukces - tłumaczy Kinga Wojciechowska z firmy badawczej Profit System. Nie uważa jednak, by ten trend stawiał Polskę w jakimś wyjątkowym miejscu. Raczej widzi tu ogólnoświatową tendencję,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta