Coca-Cola wciąż najcenniejsza
Coca-Cola wciąż najcenniejsza
Na ponad 65 mld dolarów wycenili wartość marki CocaCola eksperci firmy doradczej Interbrand. Choć amerykańska firma już po raz siódmy z rzędu znalazła się wśród najlepszych światowych marek, jej wartość w porównaniu z ubiegłym rokiem spadła o prawie 2 mld dolarów.
W tegorocznej edycji tego prestiżowego rankingu czołówka jest niemal kopią ubiegłorocznej listy. Po raz siódmy z kolei najwyższe miejsce na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta